سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبهه فرهنگی سردار رشید اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت (ره)

ادامه مطالب

شنبه 88 بهمن 10 ساعت 6:20 عصر

متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:

 باسمه تعالی

کلام گهربار حکیم فرزانه‌ی انقلاب اسلامی :

«هر اقدامی که فضا را مغشوش کند، مشوش کند، انسان‌ها را نسبت به یکدیگر مردد کند، فضای تهمت‌آلود باشد، مجرم و غیرمجرم در آن مخلوط بشوند، این فضا مضر است، مخالف است.»

نهم دی‌ماه، هر ایرانیِ ولایت‌مدار، صخره‌ای شد از سلسله‌ی الهی تمدن بزرگ اسلامی و موجی از دریای حضور و فریادی از طوفان عزت ایران اسلامی، این حضور ولایت‌مدار، جاودانه شد، هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب برای آن روز، مثل ضربت حضرت علی ابن ابی‌طالب‌ (علیه‌السلام) در نبرد خندق، ارزشی فراتر از قوه‌ی تصور داشت. در آن روز مردمِ سراسر انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که عشق به ولایت مطلقه‌ی فقیه، عشقی است که جهاد، عزت و استقلال می‌آفریند. پای‌بندی به ولایت‌فقیه موجب اوج گرفتنِ فریادهای فتنه‌ستیز شد، دریای حضور مردم انقلابی، آنچنان موج‌خیز بود، که سران فتنه را به اعماق انزوا و ترس پرتاب کرد.

ملت غیور، یک پارچه فریاد برآوردند که، سران فتنه کاملاً از هویت انقلاب اسلامی و ملی خالی شده‌اند، آنچنان خالی و پوک مثل دانه‌ی گندمِ سن‌زده، پوسته‌ی گندم سالم برجاست، اما فقط پوست است، عین همان پوستی که از پروانه‌ای بر درختی مانده. نهم دیماه همگان شاهد بودند، سران فتنه که هم‌زبان غرب سخن می‌گویند و آنچه را آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون‌خوار مایل به شنیدنش است بر زبان جاری می‌کنند از داشتن شنونده در ایران اسلامی محرومند. و ان‌شا‌الله هوشیاری ملت، آنان را به گورستان تاریخ خواهد فرستاد.

نهم دیماه مثل آفتاب می‌درخشد و سران فتنه در مرداب انقلاب مخملی و در انزوای خود، همچنان درمانده خواهند ماند. آنان توان رویارویی با آفتاب را نخواهند داشت. نهم دیماه روز اعلام آشکار تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و همچنین مطالبه‌ی ملت در خصوص محاکمه‌ی سران فتنه بود. رهبر فرزانه‌ی انقلاب «شناخت موقعیت و حضور در لحظه‌ی مناسب و مورد نیاز را، اساس همه‌ی کارها دانستند.»

بر همین اساس، نظر امت حزب الله را به مطالب زیر جلب می‌نمائیم:

1. مطبوعات راستین و حق‌طلب، یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار مردم‌سالاری دینی به شمار می‌آید، اما مطبوعاتی همچون‌ «همت» (یکشنبه‌20‌دیماه‌ 88) و ویژه‌نامه‌ی‌ موج اندیشه (دوشنبه 28‌ دیماه 88) با عملکرد خود نشان دادند، دنباله‌رو نشریات جنجالی، بدون پشتوانه‌ی مردمی و وابسته‌ی دوم‌خردادی‌اند.

عامل یا عاملان پشت پرده‌ی این نشریه که اخیراً با مواضع و سخنان نسنجیده‌ی خود مدیریت پیامبران الهی را، نیز، زیر سؤال برده‌اند، در صددند که بار دیگر آرامش را از جامعه‌ی اسلامی سلب و موج تنش را با رویکردی دیگر به مرکز و متن جامعه باز گردانند و با نظرات غیر کارشناسی و افراط گرایی رسانه‌ای افکار عمومی را منحرف سازند .

این افراد جزو آن دسته از عناصر شیطان‌زده‌ای هستند که به تعبیر قرآن کریم عمل زشتشان در چشمشان، آراسته است و با انحرافشان، میراث امت اسلام را ضایع می‌سازند.

2. نشریات زنجیره‌ای و دوقلوی فوق‌الذکر که توسط افرادی خودسر، افراطی و قدرت‌طلب به چاپ می‌رسد، از طرفی، یک شخص و حامیانش را و از طرف دیگر، امت اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ سیدعلی‌ خامنه‌ای (روحی‌له الفدا) را، رو در روی هم قرار داده، ما ضمن محکوم نمودن این عمل ناصواب اعلام می داریم، در جامعه‌ی ایران اسلامی، گروه‌های سیاسی و احزاب می‌توانند در مقابل هم بسیج شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند. لکن هیچ گروه و شخصی حق ندارد با عمود خیمه‌ی وجودی انقلاب اسلامی که همانا ولایت مطلقه‌ی فقیه می‌باشد رو در رو قرار گرفته و در فکر فشار بر لنگرگاه مردم‌سالاری دینی باشد.

تاریخ همیشه سرافراز انقلاب اسلامی نشان داده که ملت هوشیار و انقلابی ایران اسلامی اینچنین گروه‌ها و اشخاص را به مرداب انزوا پرتاب خواهد کرد. نشریات فوق‌الذکر با قرار دادن گروه و افراد بعضا پژمرده در مقابل عمود خیمه ی انقلاب اسلامی، حرمت آفتاب را نگه نداشته و سزاوار همان مرداب و انزوایند.

بنابراین، ما ضمن بیزاری و تبری جستن از آنان، مخالفت شدید خود را اعلام و این شیوه‌های افراطی و خودسرانه را محکوم می‌نمائیم.



  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله |


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    میلاد امام رضا(ع) مبارک باد.
    گفتگو با خدا...
    هفته دفاع مقدس مبارک
    دیروز... امروز...
    دل تنگی...
    و باز هم من ...
    بدون شرح....
    تقدیم به دوستداران شهدا و شهید همت
    شهید زین الدین
    22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی
    [عناوین آرشیوشده]