سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبهه فرهنگی سردار رشید اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت (ره)

داستانک شهدا

شنبه 88 بهمن 3 ساعت 7:43 عصر

- گفتم:نه! این عملیات حساسه. ممکنه زخمی بشی و فریاد بزنی.
گفت: قول می دم.
اون طرف رودخانه جسد زخمیش رو پیدا کردیم که دهان خودش را پر از گِل کرده بود...


- پدر کودک رو بغل کرد و تو آغوش گرفت.
کودک هم می خواست پدر رو بلند
کنه ولی نتونست. با خود گفت: حتماً چند سال بعد می تونم.
بیست سال بعد پسر تونست پدر را بلند کنه. پدر سبک بود. به سبکی یک پلاک و چند تکه استخوان....


- ترکشها شکمشو پاره کرده بودند، ولی اصرار داشت بشینه.
به در خیره بود.
مانع از نشستنش شدم، در گوشم گفت: آقا اینجاست، چه جورى بخوابم؟ و بعدشم پرید....


- گفت: وقتی برگردم انگشتر عقیقت رو پس می دم...
وقتی استخوانهاش رو آوردن، انگشتر عقیق لای اونا بود....


- "به نام خدا، من می خواهم در آینده شهید بشوم. برای این که...."
معلم که خنده اش گرفته بود،
پرید وسط حرف مهدی و گفت: «ببین مهدی جان! موضوع انشا این بود که در آینده می خواهید چه کاره بشین. باید در مورد یه شغل یا یه کار توضیح می دادی. مثلاً، پدر خودت چه کاره س؟
.... : آقا اجازه! شهید شده....


- پسرش که شهیدشد دلش سوخت. آخه یادش رفته بود برا سیلی که تو بچگی بهش زده بود عذرخواهی کنه.
باخودش گفت: جنازه ش رو که آوردن صورتشو می بوسم.
آوردنش ..... ولی سر نداشت....

 

اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیلک




  • کلمات کلیدی : شهدا
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    مرگ بر ایل و تبار مخملی ...

    شنبه 88 بهمن 3 ساعت 7:34 عصر
    ای وای دوباره کربلا را دیدم
    توهین به قانون ، خدا را دیدم
    دیدم عمر سعد و شمر خونخوار
    نفرین شدگان پیش دادار

    با حکم یزید و آل سفیان
    با نقشه شوم آل مروان
    با مکر و فریب سبز پوشان
    با پول و دلار حزب شیطان
    آتش زده اند به شهر تهران

    هرکس که شنیده این جنایت
    بر مخملیان نموده لعنت
    فاش گویم این گروه مخملی
    دشمنی دارند با آل علی
    سوت و کف در روز عاشورا زدند
    تیر بر قلب و دل زهرا زدند
    صادقی گوید با صوت جلی
    مرگ بر ایل و تبار مخملی



  • کلمات کلیدی : فتنه سبز
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس‌کمیسیون سیاست‌داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی که چندی پیش در نامه‌ای خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس خواستار استعفا از نمایندگی شده و پس از چند روز آن را پس گرفت در گفتگویی مشروح با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به تشریح دلایل استعفای خود از نمایندگی ملت و دلایل باز پس گیری آن پرداخت.

    * به اظهارات دوپهلوی بزرگان مجلس در فتنه اخیر معترضم

    وی در تشریح علت اصلی اتخاذ تصمیم خود بر استعفا از نمایندگی، بی‌توجهی برخی از خواص به اصول ارزشی انقلاب را متذکر شد و گفت: مسامحه و سهل‌انگاری در برگزیدن و انتخاب مسئولینی که هنوز با فتنه‌گران ارتباط دارند یکی دیگر از عوامل استعفایم بود از این رو در مجلس نیز به این نتیجه رسیدم که با زد و بند‌های سیاسی از سوگندی که خورده‌ام، ناتوانم؛ ضمن آنکه نسبت به اظهارات دو پهلو و دو دوزه‌بازی بزرگان مجلس در فتنه‌اخیر اعتراض داشته و دارم.
    وی با بیان اینکه نسبت به اقدام فراکسیون اصولگرایان مجلس در بکارگیری اعضای فراکسیون اقلیت ( اصلاح طلبان) مجلس در کمیسیون ویژه هدفمند‌کردن یارانه‌ها نیز معترض بودم، خاطر نشان کرد: از اینکه می‌بینم برای رأی آوردن در مجلس یک شخصیت اصولگرا به وسیله فراکسیون خود باج می‌دهد، ناخشنود هستم.

    * هرچه تلاش می‌کنیم گزارش مالی مجلس اعلام نمی‌شود

    رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی هم چنین ادامه داد: از اینکه هر چه تلاش می‌کنیم گزارش مالی مجلس اعلام نمی‌شود و به ما نمی‌گویند مبالغی که در اختیار رئیس مجلس است هزینه چه چیزی شده، رنج می‌بریم اگرچه در این زمینه حرف‌های بسیار دارم که انشاء‌الله در جای خود خواهم زد.

    * رادیو مجلس؛ در خدمت اعضای فراکسیون اقلیت

    وی تصریح کرد: وقتی که رادیوی مجلس را گوش می‌‌دهید به روشنی می‌بینید که اعتراضات در خدمت اعضای فراکسیون اقلیت است اما وقتی دوستان نسبت به چیزی اعتراض دارند به آنان فرصت داده نمی‌شود یا تریبون آنها قطع می‌شود.
    حسینیان به نمونه‌ای از این اقدامات در مجلس اشاره کرد و متذکر شد یکی از نمایندگان مجلس نسبت به وام 100 میلیونی اعتراض داشت؛ چنان با او برخورد شد که مدت‌ها در بایکوت به سر می‌برد و وی را مورد حمله و بی‌احترامی بسیاری در مجلس قرار دادند.

    * برای زمان بازنشستگی برنامه‌ریزی کرده بودم

    وی افزود: من با هیچ یک از نمایندگان در مورد استعفایم مشورت نکردم چرا که به نظرم رسید اکنون که تصمیم به کناررفتن دارم آخرین تکلیفم را انجام دهم به همین منظور بیانیه استعفایم را نوشتم و از فردای آن روز برای زمان بازنشستگی برنامه‌ریزی کرده و مطالعات خود را هم آغاز کردم.
    رئیس کمیسیون سیاست‌داخلی و امور شوراهای مجلس با اشاره به واکنش‌های آحاد مردم و برخی از نمایندگان نسبت به تصمیم وی مبنی بر استعفا از نمایندگی مردم در مجلس، اضافه کرد: برخی از دوستان مجلس، مردم و حتی برخی از نمازگزاران نمازجمعه و نیروهای مذهبی به استعفای بنده عکس‌العمل‌هایی نشان داده و خواستار بازپس‌گیری استعفایم شدند و واقعا باور نمی‌کردم که استعفای بنده موجب نگرانی نیروهای ولایت‌مدار می‌شود.

    * نارضایتی رهبرمعظم انقلاب دلیل باز پس گیری استعفایم بود

    وی درخصوص عمده‌ترین دلایل بازپس‌گیری استعفایش این چنین گفت که بنده چندی پیش به زیارت مراد و رهبرم رفتم و در چهره و در کلامشان نارضایتی مشاهده کردم به همین منظور همان روز تصمیم به بازپس‌گیری استعفای خود گرفتم هر چند برایم خیلی سخت بود چرا که بازپس‌گیری استعفا دلیلی بر اذعان مغرضانی بود که استعفای بنده را یک بازی سیاسی می‌دانستند هر چند واقعا این تصمیم برای من خیلی سخت و این تصمیم سنگین بود ولی چه کنیم که " وفا کنیم ملامت کشیم و خوش باشیم/ که در طریقت ما کافری‌ است رنجیدن ".

    * مصمم تر از همیشه با فتنه گران مقابله می‌کنم

    حسینیان ادامه داد که پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب خداوند همه خستگی‌ها و افسردگی‌هایم را گرفت و به یاری خدا و انفاس قدسی رهبرم، مصمم‌تر از همیشه در خدمت امت حزب‌ا... با فتنه‌ها و فتنه‌گران به مصاف خواهم پرداخت.
    وی هم چنین ابراز داشت: رویه خود را در آینده، همراهی با مردم خداجویی که 9 دی‌ماه بار دیگر بر سر پیمان خویش به رهبر خداجوی خود لبیک گفتند، می‌دانم.
    وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دیگر احساس سرخوردگی و خستگی نمی‌کنید با بیان این بیت پاسخ داد: " ملامت‌گو چه در یابد میان عاشق و معشوق / نبیند چشم نابینا اسرار پنهانی ". نگاه نافذ رهبرم و کلام گلایه‌مندانه‌شان مرا به خود آورد و از شر و وسوسه‌های شیطانی به خدایم پناه برده و مصمم‌تر از همیشه بار دیگر به میدان آمدم.

    گفتنی است حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در تاریخ 17 دی ماه 1388 طی نامه‌ای خواستار استعفاء از نمایندگی مجلس شده بود.
    وی در بخشی از نامه خود ضمن بیان این مطلب که اینجانب نزدیک به دوازده سال است کم و بیش در حال مبارزه با جریان انحرافی به اصطلاح‌ اصلاح‌طلبان هستیم، تصریح کرده بود: خداوند خود می‌داند که چه ظلم ها، فشارها، تهمت‌ها، توهین‌ها و تحقیرها را از این جماعت شنیدم و دیدم. در این میان نصحیت‌ها و زخم‌ زبان‌های دوستان را با همه تلخی‌هایش به جان خریدیم؛ اما به یاری خداوند که همه انگیزه‌ام او بوده هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکردم؛ بلکه هرگاه حملات این جماعت بیشتر می‌شد احساس نشاط می‌کردم. اما امروز بیش از هر زمانی احساس دلشکستگی و سرخوردگی می‌کنم؛ امروز خود را ناتوان‌تر از همیشه می‌یابم. هر اقدامی آغاز کردیم با رقابت پیچیده پارلمانتاریست‌های حرفه‌ای نقش بر آب شد. جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر و ارزشی‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر. من خود را موجودی شکسته خورده و سرخورده می‌بینم وقتی می‌بنیم ریاست کمیته دفاع از ملت فلسطین یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتی می‌بینم مجلس اصولگرا نماینده‌ای را برای این کمیته انتخاب می‌کند که تا دیروز علناً از یکی از سران فتنه دفاع می‌کرد و یک روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران کویتی می‌نشیند و برمی‌خیزد و رسالتش توزیع "آدامس " در بین نمایندگان است.
    در بخش دیگری از نامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان آمده بود: امروز مردمی که دنبال 100 هزار تومان وام می‌گردند ناگهان چشم باز می‌کنند ده‌ها میلیون تومان بیت‌المال به جیب هنرپیشه‌هایی می‌ریزد که نه دل در گرو اسلام دارند و نه در گرو حتی این کشور و بدتر ناگهان تصویر آنها را در کنار هم باید شاهد باشیم و هیچ‌کس هم اخم نکند؟ چرا مأیوس و سرخورده نباشم. امروز بسیج و نیروهای انتظامی که در جریان فتنه‌های اخیر در خط مقدم علیه مزدوران آمریکایی می‌جنگیدند تا از امنیت مردم دفاع کنند به بهانه‌ تخلف چند نفر (که باید هم برخورد شود) اینان با تمام وجود مورد تحقیر و ظلم دادگاه‌های نظامی قرار می‌گیرند، تمام بدنه تحت تعقیب قرار می‌گیرند. فرماندهان مورد اذیت و توهین قرار می‌گیرند؛ ولی هیچ کس دفاعی نمی‌کند و هیچ‌کس نمی‌پرسد نیرویی که می‌خواهد از امنیت مردم و ارکان نظام دفاع کند با این روحیه زخم خورده چگونه و چرا؟

    به فاصله یک هفته پس از انتشار نامه استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان، بیش از 110 نماینده مجلس طی نامه‌ای از وی خواستند تا درخواست استعفای خود از نمایندگی مجلس را پس بگیرد.
    رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در این فاصله پس از دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس را پس گرفت.

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    نمیتوان با فتنه گران پای میز وحدت نشست

    شنبه 88 بهمن 3 ساعت 7:27 عصر
    لاله افتخاری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح موضوع وحدت و میانجی‌گری بین گروه‌های سیاسی از سوی برخی سیاسیون گفت: وحدت دارای اصول و چارچوبی است و باید طرفین قواعد را بلد باشند تا بتوانند وحدت ایجاد کنند.
    وی افزود: سران فتنه بار سنگینی بر دوش دارند، آنها اگر بخواهند پس از اینکه روش‌های مختلف را امتحان کرده و هزینه‌های سنگینی که به نظام و مردم تحمیل کردند دم از وحدت بزنند قطعا نمی‌توان با این افراد وحدت ایجاد کرد.
    نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: هر کدام از افرادی که در حوادث اخیر نقش داشته‌اند گناهی بر گردن دارند البته آن کسی که سردمدار بوده گناه اصلی را بر عهده خواهد داشت ولی در این بین ممکن است عده‌ای هم ندانسته اقداماتی انجام داده و امروز پشیمان باشند که حساب آنها جداست.
    افتخاری با اشاره به حماسه نهم دیماه ادامه داد: در روز 9 دی تنها افرادی به میدان نیامدند که پس از انتخابات در مقابل اغتشاشگران ایستاده بودند بلکه آن عده‌ای هم که نتوانسته بودند در فضای غبارآلود پس از انتخابات راه را درست تشخیص دهند نیز وارد صحنه شدند چرا که آنها پس از حادثه روز عاشورا کاملا چهره‌های واقعی افراد را شناختند.
    وی خاطرنشان کرد: وحدت زمانی صورت خواهد گرفت که سران فتنه حوادث پس از انتخابات بار گناه ارتکابی خود را تحمل کرده و خسارت‌های بوجود آمده را بپردازند البته بعد هم باید شفاف و صریح از اقدامات گذشته خود و از کسانی که هنوز قصد ادامه این راه را دارند، اعلام برائت کنند.
    عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس اضافه کرد: ملت و مسئولان با فتنه‌گرانی که هنوز مدعی بوده و دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح کردند، پای میز وحدت نمی‌نشینند البته عقل و قانون هم ‌همین را می‌گوید.
    افتخاری در ادامه اظهار داشت: اگر عده‌ای هنوز ادعای تقلب در انتخابات را دارند باید از طریق قانون عمل کنند چرا که از راه ریختن مردم به خیابان‌ها کاری انجام نخواهد شد. در انتخابات‌های گذشته هم عده‌ای معترض بودند که از طریق قانون عمل کردند.
    وی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری و آحاد ملت از مدعیان می‌خواهند که از طریق قانون عمل کنند، اگر آنها از این راه خواسته‌های خود را بیان نکردند، قطعا می‌توان گفت که آنها توبه نکرده‌اند چرا که جایگاه معترض با کسانی که قصد براندازی دارند باید مشخص شود.
    نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه اعتراض حق هر فرد است، اظهار داشت: برای اعتراض در مورد انتخابات محدوده زمانی‌ای تعیین شده بود هر چند که این افراد در زمان مشخص شده اقدام نکردند ولی به هر حال اگر می‌خواهند به عنوان کسانی که توبه کرده‌اند باز گردند باید قواعد را هم قبول داشته باشند.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: در شرایط فعلی، صالح ترین فرد را برای حل مشکلات فعلی، مقام معظم رهبری می دانم .

    به نقل از دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی این سخنان را روز شنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد و افزود:مطمئن هستم با کمک افراد معتدل از هر دو جناح موجود کشور با تدبیر رهبری مسایل موجود قابل حل و فصل است و در صورت حل مشکلات جاری، دشمنان خارجی و ضدانقلاب، مایوس خواهند شد.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با پافشاری بر مواضع قبلی اش ،اظهار داشت: برای برون رفت از وضعیت فعلی راه‌حل‌هایی را که با توجه به تجربیاتم به ذهنم می‌رسید در خطبه نماز جمعه مطرح کرده‌ام و در کلیات به آن معتقدم هرچند که ممکن است نواقص و زوایدی داشته باشد.

    هاشمی رفسنجانی در این دیدار با تشریح مواضع خود پیش از انقلاب در دوران مبارزه، مرحله پیروزی انقلاب، دوران تثبیت، پس از جنگ و همچنین در شرایط فعلی کشور؛ تاکید کرد: همواره اندیشه، سخن و عمل خود را بر مبنای اعتدال و دوری از افراط و تفریط قرار داده و در این مسیر حرکت کرده‌ام.

    وی افزود: در بیان مواضع خود همواره منافع اسلام، انقلاب و مردم را مورد اهمیت قرار داده‌ام و همچنین در مواقعی به دلیل شرایط نامناسب با الهام از روش بزرگان دینی سکوت اختیار کرده‌ام.

    هاشمی رفسنجانی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب؛ افراطیون هرگاه زمینه حضور و فعالیت پیدا کرده‌اند نتایج خوبی را شاهد نبوده‌ایم و اقدامات این‌گونه افراد برای ضدانقلاب جهت ضربه زدن به اسلام، نظام و رهبری فضا ایجاد می‌کرده است.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به شناخت خود از رهبری تصریح کرد: اقدامات خلاف قانون و تندروی‌ها از سوی هر جناحی هیچ‌گاه مورد تایید ایشان نبوده و نخواهد بود.

    هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر حمایت‌های مردمی و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) که بر قلوب مردم حکومت می‌کرد توانست مراحل استقرار و تثبیت را به خوبی پشت سر گذارد و امروز پاسداری از این میراث عظیم بر عهده همه نیروهای وفادار به انقلاب و نظام است که در این مسیر حرکت کنند.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر در عمل کشوری آباد، آزاد، مرفه و خالی از خرافات ایجاد کنیم دنیای امروز پذیرای اندیشه و عمل ما خواهد بود و روش ما به این دلیل که مبتنی بر فرهنگ اسلام ناب محمدی است می‌تواند به عنوان الگو در جهان امروز مطرح باشد.

    در ابتدای این دیدار محمد باقرنوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب هر کدام به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود در مورد شرایط فعلی کشور پرداختند.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    پاسخ برادر شهید همت به شعار فرقه سبز

    شنبه 88 بهمن 3 ساعت 7:11 عصر

    برادر شهید همت گفت که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند.

    ولی‏الله همت، برادر شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‏الله در دوران دفاع مقدس، این شهید را "عاشق ولایت" خواند و تاکید کرد که "اگر او امروز در میان ما بود با تمام وجود از ولی زمان، مقام معظم رهبری حمایت می‌کرد."

    وی در خصوص ولایت‏پذیری برادر شهید خود گفت: یقین دارم که اگر وی امروز در میان ما بود، با تمام وجود از ولایت فقیه که در مقام معظم رهبری تجلی یافته است، حمایت می‌کرد و حاضر نمی‌شد حتی یک لحظه در دفاع از ولایت کوتاهی کند.

    برادر شهید همت با بیان این‏که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند، به فارس گفت که "هر کس خلاف این نظریه عمل کند، یقیناً تداوم بخش راه شهدا نخواهد بود."

    وی در خصوص وظیفه جاماندگان از قافله شهدا در وضعیت کنونی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که مقام عظمای ولایت با تمام وجود تداوم بخش راه امام راحل و نایب بر حق امام زمان(عج) هستند.

    گفتنی است که حامیان فرقه سبز در تجمعات غیر قانونی خود در خیابان های تهران، در اعتراض به تلاش نیروهای بسیجی در کمک به حفظ امنیت شهر، به سردادن شعارهایی نظیر "بسیجی واقعی همت بود و باکری" می پرداختند. به گفته آنان بسیجی واقعی را باید در جمع اغتشاشگران یافت.

    سران جریان اصلاحات و برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز در مواضعی که بویژه قبل از انتخابات عنوان کردند، مدعی پایبندی به امام (ره) و انقلاب بودند.

    اما پس از حمایت آنان از شعارهای ساختارشکنانه در روز قدس، 13 آبان، 16 آذر و همچنین اهانت به ساحت مقدس امام راحل(ره) و هتک حرمت عاشورای حسینی، تناقضی که پس از اعلام نتایج انتخابات در مواضع آنان ایجاد شده بود، به صورت جدی تری مطرح شد.

    پس از این موضوع بود که گفته شد ماهیت اصلی این جریان فتنه برای مردم آشکار شده است. راهپیمایی ده ها میلیونی مردم ایران اسلامی در روز 9 دی ماه هم به دنبال آشکار شدن همین تناقض ها خلق شد.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]

    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین امری که امروز با آن مواجه هستیم و باید تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای آن بایستیم، «ولایت فقیه» است.

     آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار مدیران استان بوشهر اظهار داشت‌: همه توطئه‌هایی که در این چند سال اخیر صورت گرفته برای تضعیف ولایت فقیه بوده است، زیرا وجود رهبری، تنها مانع نفوذ استعمار در کشور است و دشمن کسانی را توانسته فریب دهد که تعمق فکری نداشته و در خط ولایت نبودند.

    وی افزود: باید خدا را شکر کنیم، کسی را به ما مرحمت کرده که در طول زندگانی‌اش و در مدت 30 سال حکومت اسلامی یک ذره نقطه ضعف نشان نداده است، والا دشمن از کوه کاهی می‌ساخت و این به برکت مقام ولایت است که مورد عنایت و توجه بقیه‌الله (عج) است.

    مصباح‌یزدی تاکید کرد‌: همه هم و غم و تلاش دشمن برای این است که مقام ولی‌فقیه حذف و یا حداقل تضعیف و محدود شود و مقام ولایت را در حد مقامی مثل ریاست ‌جمهوری پایین بیاورند و چیزهایی که برای رئیس جمهور می‌گویند، بتوانند برای رهبری هم بگویند تا قداست مقام ولایت را از بین برده و علاقه قلبی و دینی مردم را نسبت به رهبری بکاهند.

    عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود‌: ویژگی‌های شخصیتی مقام معظم رهبری در بین همه شخصیت‌های دنیا خاص است و هم‌اکنون در میان تمام شخصیت‌های شناخته شده عالم مثل او پیدا نمی‌شود و اینها به برکت این است که ایشان رهبری دینی است.

    وی تاکید کرد‌: دشمن می‌خواهد ولایت را از ما بگیرد، بنابراین بالاترین و بزرگ‌ترین وظیفه ما حفاظت از مقام ولایت است به هر صورتی که ممکن باشد و لازم است در خانه و محیط کارمان و حتی در ارتباط با همسایه‌ها به این امر اهتمام بورزیم و در فعالیت‌های سیاسی و راهپیمایی‌ها حضور داشته باشیم.

    مصباح‌یزدی افزود: اگر در حفظ مقام ولایت خدای ناکرده کوتاه بیاییم، کفران نعمت کرده‌ایم و قطعا باید منتظر آثار سوء‌ این کفران باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیاز ما به افزایش بصیرت، نیازی حیاتی است که مقام معظم رهبری از حدود 20 سال پیش به این امر تاکید داشتند و حوادث اخیر نشان داد که ایشان چشمی بینا و فکری دوراندیش دارند و اهمیت این مسئله روشن شد و ما باید بیش از پیش خودمان را برای استفاده از رهنمودها و دستورات ایشان آماده کنیم.

    رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر درس گرفتن از وقایع 30 ساله انقلاب گفت‌: اوایل انقلاب فضای کشور معنوی و نورانی بود و روحیه ایثار و خودگذشتگی و رسیدگی به ضعفا در جامعه حاکم بود، ولی خیلی طول نکشید که به تدریج فرهنگ مادی غرب در میان برخی مدیران کشور نفوذ پیدا کرد.

    مصباح‌یزدی تصریح کرد: بعضی از مسئولان در تقابل تفکر اسلامی با تفکر غربی، تفکر‌غرب را در اولویت قرار دادند و آن را در جامعه رواج دادند، به حدی که وجود ولایت فقیه را با فکر امروز دنیا مغایر دانستند.

    وی خاطرنشان کرد‌: دشمن بداند ما برای حفظ خطوط اصلی انقلاب حاضریم جان بدهیم و مردم ایران اهانت به مقدسات و ولایت و تلاش برای تضعیف دینی و از حاکمیت انداختن قرآن را برنمی‌تابد چرا که مردم گوشت، پوست و استخوانشان با محبت اهل‌بیت (ع) عجین شده است.



  • کلمات کلیدی : ولایت فقیه
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    میلاد امام رضا(ع) مبارک باد.
    گفتگو با خدا...
    هفته دفاع مقدس مبارک
    دیروز... امروز...
    دل تنگی...
    و باز هم من ...
    بدون شرح....
    تقدیم به دوستداران شهدا و شهید همت
    شهید زین الدین
    22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی
    [عناوین آرشیوشده]