سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبهه فرهنگی سردار رشید اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت (ره)

نمیتوان با فتنه گران پای میز وحدت نشست

شنبه 88 بهمن 3 ساعت 7:27 عصر
لاله افتخاری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح موضوع وحدت و میانجی‌گری بین گروه‌های سیاسی از سوی برخی سیاسیون گفت: وحدت دارای اصول و چارچوبی است و باید طرفین قواعد را بلد باشند تا بتوانند وحدت ایجاد کنند.
وی افزود: سران فتنه بار سنگینی بر دوش دارند، آنها اگر بخواهند پس از اینکه روش‌های مختلف را امتحان کرده و هزینه‌های سنگینی که به نظام و مردم تحمیل کردند دم از وحدت بزنند قطعا نمی‌توان با این افراد وحدت ایجاد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: هر کدام از افرادی که در حوادث اخیر نقش داشته‌اند گناهی بر گردن دارند البته آن کسی که سردمدار بوده گناه اصلی را بر عهده خواهد داشت ولی در این بین ممکن است عده‌ای هم ندانسته اقداماتی انجام داده و امروز پشیمان باشند که حساب آنها جداست.
افتخاری با اشاره به حماسه نهم دیماه ادامه داد: در روز 9 دی تنها افرادی به میدان نیامدند که پس از انتخابات در مقابل اغتشاشگران ایستاده بودند بلکه آن عده‌ای هم که نتوانسته بودند در فضای غبارآلود پس از انتخابات راه را درست تشخیص دهند نیز وارد صحنه شدند چرا که آنها پس از حادثه روز عاشورا کاملا چهره‌های واقعی افراد را شناختند.
وی خاطرنشان کرد: وحدت زمانی صورت خواهد گرفت که سران فتنه حوادث پس از انتخابات بار گناه ارتکابی خود را تحمل کرده و خسارت‌های بوجود آمده را بپردازند البته بعد هم باید شفاف و صریح از اقدامات گذشته خود و از کسانی که هنوز قصد ادامه این راه را دارند، اعلام برائت کنند.
عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس اضافه کرد: ملت و مسئولان با فتنه‌گرانی که هنوز مدعی بوده و دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح کردند، پای میز وحدت نمی‌نشینند البته عقل و قانون هم ‌همین را می‌گوید.
افتخاری در ادامه اظهار داشت: اگر عده‌ای هنوز ادعای تقلب در انتخابات را دارند باید از طریق قانون عمل کنند چرا که از راه ریختن مردم به خیابان‌ها کاری انجام نخواهد شد. در انتخابات‌های گذشته هم عده‌ای معترض بودند که از طریق قانون عمل کردند.
وی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری و آحاد ملت از مدعیان می‌خواهند که از طریق قانون عمل کنند، اگر آنها از این راه خواسته‌های خود را بیان نکردند، قطعا می‌توان گفت که آنها توبه نکرده‌اند چرا که جایگاه معترض با کسانی که قصد براندازی دارند باید مشخص شود.
نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه اعتراض حق هر فرد است، اظهار داشت: برای اعتراض در مورد انتخابات محدوده زمانی‌ای تعیین شده بود هر چند که این افراد در زمان مشخص شده اقدام نکردند ولی به هر حال اگر می‌خواهند به عنوان کسانی که توبه کرده‌اند باز گردند باید قواعد را هم قبول داشته باشند.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    میلاد امام رضا(ع) مبارک باد.
    گفتگو با خدا...
    هفته دفاع مقدس مبارک
    دیروز... امروز...
    دل تنگی...
    و باز هم من ...
    بدون شرح....
    تقدیم به دوستداران شهدا و شهید همت
    شهید زین الدین
    22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی
    [عناوین آرشیوشده]