سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبهه فرهنگی سردار رشید اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت (ره)

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: در شرایط فعلی، صالح ترین فرد را برای حل مشکلات فعلی، مقام معظم رهبری می دانم .

به نقل از دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی این سخنان را روز شنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد و افزود:مطمئن هستم با کمک افراد معتدل از هر دو جناح موجود کشور با تدبیر رهبری مسایل موجود قابل حل و فصل است و در صورت حل مشکلات جاری، دشمنان خارجی و ضدانقلاب، مایوس خواهند شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با پافشاری بر مواضع قبلی اش ،اظهار داشت: برای برون رفت از وضعیت فعلی راه‌حل‌هایی را که با توجه به تجربیاتم به ذهنم می‌رسید در خطبه نماز جمعه مطرح کرده‌ام و در کلیات به آن معتقدم هرچند که ممکن است نواقص و زوایدی داشته باشد.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار با تشریح مواضع خود پیش از انقلاب در دوران مبارزه، مرحله پیروزی انقلاب، دوران تثبیت، پس از جنگ و همچنین در شرایط فعلی کشور؛ تاکید کرد: همواره اندیشه، سخن و عمل خود را بر مبنای اعتدال و دوری از افراط و تفریط قرار داده و در این مسیر حرکت کرده‌ام.

وی افزود: در بیان مواضع خود همواره منافع اسلام، انقلاب و مردم را مورد اهمیت قرار داده‌ام و همچنین در مواقعی به دلیل شرایط نامناسب با الهام از روش بزرگان دینی سکوت اختیار کرده‌ام.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب؛ افراطیون هرگاه زمینه حضور و فعالیت پیدا کرده‌اند نتایج خوبی را شاهد نبوده‌ایم و اقدامات این‌گونه افراد برای ضدانقلاب جهت ضربه زدن به اسلام، نظام و رهبری فضا ایجاد می‌کرده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به شناخت خود از رهبری تصریح کرد: اقدامات خلاف قانون و تندروی‌ها از سوی هر جناحی هیچ‌گاه مورد تایید ایشان نبوده و نخواهد بود.

هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر حمایت‌های مردمی و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) که بر قلوب مردم حکومت می‌کرد توانست مراحل استقرار و تثبیت را به خوبی پشت سر گذارد و امروز پاسداری از این میراث عظیم بر عهده همه نیروهای وفادار به انقلاب و نظام است که در این مسیر حرکت کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر در عمل کشوری آباد، آزاد، مرفه و خالی از خرافات ایجاد کنیم دنیای امروز پذیرای اندیشه و عمل ما خواهد بود و روش ما به این دلیل که مبتنی بر فرهنگ اسلام ناب محمدی است می‌تواند به عنوان الگو در جهان امروز مطرح باشد.

در ابتدای این دیدار محمد باقرنوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب هر کدام به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود در مورد شرایط فعلی کشور پرداختند.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده توسط : حاج عبدالله | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    میلاد امام رضا(ع) مبارک باد.
    گفتگو با خدا...
    هفته دفاع مقدس مبارک
    دیروز... امروز...
    دل تنگی...
    و باز هم من ...
    بدون شرح....
    تقدیم به دوستداران شهدا و شهید همت
    شهید زین الدین
    22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی
    [عناوین آرشیوشده]